هواداران نادر طالب زاده Talebzadeh-Nader

فیلمساز، مستندساز و مدرس سینما - Director

هواداران نادر طالب زاده Talebzadeh-Nader

فیلمساز، مستندساز و مدرس سینما - Director

مستند خنجر و شقایق - نادر طالب زاده - دانلود - کامل - لینک مستقیم

برنامه تلوزیونی "راز" که در شب‌های ماه مبارک رمضان، هر شب از شبکه ۴ سیما پخش می‌شود، به مسائلی می‌پردازد که شاید خیلی از ما، حتی برای یک بار هم آن را نشنیده باشیم و یا این‌که، حداقل اطلاعات را از آن داریم.

یکی از قسمت‌های این برنامه تلویزیونی که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد، قسمتی بود که در آن به جنگ بوسنی و هرزگوین پرداخته شد. نکته مهم در این بخش این بود که مجری کارشناس برنامه، آقای نادر طالب‌زاده و مهمان او یعنی مهندس سعید قاسمی و همچنین حسین بهزاد از افرادی بودند که در کوران جنگ بوسنی و هرزگوین، به این منطقه سفر کرده و خود به عنوان شاهدین زنده و بی‌واسطه، جنایات صرب‌ها را در جنگ بالکان دیده بودند.

کالبدشکافی وقایع آن روز بی‌شک، به تعبیر عده‌ای کوته فکرِ روشن‌فکرنما، نبش قبر تاریخ نیست، بلکه گشودن و بازخوانی یکی از هزاران پرونده‌ی جنایات انسان متمدن غربی! و سکوت مجامع به اصطلاح بی‌طرف بین‌المللی در برابر قتل‌عام سازماندهی شده و نسل‌کشی مسلمانان است که آشنایی، بررسی و تحلیل دوباره آن می‌تواند به فرموده امام راحل "نقاب از چهره تزویر جهان‌خواران کنار زند".

با توجه به استقبال بسیار زیاد مخاطبان و به خصوص سهولت در دسترسی هموطنان و دوستان مقیم خارج از کشور، دانلود مستند ده قسمتی "خنجر و شقایق" توسط خادمین انقلاب اسلامی در سایت بچه‌های قلم فراهم گردید.
امید است این اقدام کوچک ما، فتح بابی باشد برای فعال شدن هرچه بهتر سیستم توزیع و نشر تولیدات فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی. انشا الله

لینک‌های مرتبط
.: بازنگری پرونده سریال "خنجر و شقایق" / آوینی در برابر بوق مفلوک. +
.: بازنگری پرونده سریال "خنجر و شقایق" / چگونه خنجر بر پشت شقایق نشست؟ +
.: خرید اینترنتی مستند "خنجر و شقایق". + یا +

لینک‌های دانلود مستند خنجر و شقایق [لینک مستقیم]
.: موسیقی تیتراژ پایانی مستند "خنجر و شقایق". +
.: قسمت اول. +
.: قسمت دوم. +
.: قسمت سوم. +
.: قسمت چهارم. +
.: قسمت پنجم. +
.: قسمت ششم. +
.: قسمت هفتم. +
.: قسمت هشتم. +
.: قسمت نهم. +
.: قسمت دهم. +

نادر طالب زاده و رسانه

سخنان نادر طالب زاده در خصوص رسانه و… (کاری از خبرگزاری فارس)

کلیپ تصویری با فرمت ۳gp ، حجم ۱٫۹۱ مگابایت – لینک دانلود مستقیم / غیرمستقیم

تحلیل سریال 24 قسمت اول - نادر طالب زاده

تحلیل سریال 24 قسمت اول ( نادر طالب زاده ) - ( همونطور که میدونید سریال 24 به صورت دوبله در شبکه سینمای خانگی داره منتشر میشه ! یک نکته جالب اینه که آخر هر قسمت این سریال توسط نادر طالب زاده و مسعود فراستی تحلیل و نقد میشه ! )


تحلیل سریال 24 قسمت اول - نادر طالب زاده

مستند ساعت 25( قسمت رد افعی - درباره نفوذ صهیونیزم در آمریکا)



قرمزنام ساعت 25 را مرتضى [آوینی] انتخاب کرد، یک روز داخل اتاق او بودیم گفت اسم این مجموعه را مى گذاریم ساعت 25، من تا آن زمان اصلا نام ساعت 25 را نشنیده بودم، اسم خیلى مناسبى بود، چون بحث، بحث آخرالزمان بود، منظور ساعتى وراى ساعت تقویمى و 24 ساعت معمول، و من این نام را قبول کردم. «نادر طالب زاده»

فلش 3یکی مستندها ساخته نادر طالب زاده،مستند ساعت 25 است که نادر طالب زاده درباره آن می گوید:«سال 69 سفرى به آمریکا رفتم، دیدم چقدر گداها در خیابان زیاد شده، در بازگشت ‏با موافقت‏حوزه هنرى به آمریکا رفتم و حدود سه ماه درباره فقر در آمریکا تصویر بردارى کردم. اینجا بود که شهید آوینى به کمک من آمد. حتى قبل از رفتن هم چند جلسه باایشان داشتم، خیلى مرا تشویق کرد و پیشنهادهایى داد و حجم اعظم کار را براى تدوین به آقای فارسی سپرد ...». برای تهیه کسب اطلاعات بیشتر درباره این مستند و تهیه آن می توانید به این آدرس مراجعه کنید.مدتی قبل یک قسمت از این مستند که با نام «آبی در سیاهی» درباره موج اسلام گرایی در آمریکاست در این لینک تقدیم کاربران شد.حال قسمت دیگری از این مستند با عنوان «رد افعی» و درباره نفوذ صهیونیزم در آمریکاست تقدیم می گردد.

دانلود 2دانلود «رد افعی» مستند «ساعت 25»،قسمت اول: با کیفیت 56kbps  و با اندازه 2.90مگابایت - با کیفیت 100kbps  و با اندازه 8.9مگابایت  - با کیفیت 256kbps و با اندازه 20.18مگابایت .

دانلود 2دانلود «رد افعی» مستند «ساعت 25»،قسمت دوم: با کیفیت 56kbps  و با اندازه 3.48مگابایت - با کیفیت 100kbps  و با اندازه 10.8مگابایت  - با کیفیت 256kbps و با اندازه 28.67مگابایت .

دانلود 2دانلود «رد افعی» مستند «ساعت 25»،قسمت سوم: با کیفیت 56kbps  و با اندازه 4.19مگابایت - با کیفیت 100kbps  و با اندازه 13.09مگابایت  - با کیفیت 256kbps و با اندازه 29.50مگابایت .

فتنه ۸۸ - نادر طالب زاده - کلیپ تصویری - دانلود - کنفرانس - آمریکا


 

نادر طالب‌زاده در نشست نقد و بررسی عملکرد دستگاه‌های فرهنگی در فتنه 88 با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های فرهنگی کشور گفت: کاری که دستگاه فرهنگی انجام دادند در حد این ویروس و مریضی و شایسته مقابله با فتنه نبود.

 

حجم : 5،560 مگابایت / فرمت 3gp

دانلود کلیپ تصویری

دانلود فایل 


لینک کمکی : دانلود کلیپ با حجم 5.3 مگابایت 6 دقیقه

نادر طالب زاده : به خاطر آثارم آمریکایی ها ویزا ندادند

نادر طالب زاده مستند ساز با اشاره به آثاری که درباره آمریکا ساخته شده تاکید کرد که آمریکایی ها تنها به خاطر آثارش به او اجازه سفر به آمریکا به همراه رئیس جمهور را نداده اند.

نادر طالب زاده، مستند ساز ایرانی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی مشرق از عدم صدور ویزا برای سفر به آمریکا برای وی خبر داد.
طالب زاده در ادامه و پاسخ به این سوال که چرا این اجازه برای او از طرف وزارت خارجه آمریکا صادر نشده به آثاری که وی درباره این کشور ساخته اشاره کرد و گفت: مطمئن هستم که این آثار باعث رد تقاضای ویزای او به آمریکا شده است.
خبرنگاران و هیات همراه رئیس جمهور در سفر به آمریکا تنها می توانند در محدوده سازمان ملل در نیویورک تردد داشته باشند و اجازه خروج از این محدوده را ندارند. با این حال دولت آمریکا حتی از ورود فعالان رسانه ای ایران به خاک آمریکا حتی در این فضای محدود جلوگیری می کند.
در سال های پس از انقلاب اسلامی آمریکا تقریبا هرگز با اعطای ویزای رسانه ای به مستند سازان و خبرنگاران ایرانی به خاک این کشور موافقت نکرده است و آثاری که تا به حال درباره این کشور توسط مستند سازان ایرانی ساخته شده است از طریق سفرهای توریستی و یا در قالب دیدار با اقوام بوده است.
آمریکایی ها همواره این کشور را به عنوان آزادترین کشور از لحاظ آزادی بیان معرفی می کنند.
گفته می شود چند فعال رسانه ای دیگر نیز که در لیست همراهان رئیس جمهور به نیویورک بوده اند نیز از سفر به سازمان ملل توسط دولت آمریکا منع شده اند.

مستند تقلب حقیقی - Real Fake - نادر طالب زاده - Press TV


کارگردان : نادر طالب زاده

زبان فیلم : انگلیسی

زیر نویس فارسی ندارد

مستندی واقعی درباره اتفاقات پس از انتخابات ایران , پخش شده از شبکه Press TV

8،6 مگابایت/قسمت اول

دانلود کلیپ تصویری غیرمستقیم

8،6 مگابایت/قسمت دوم

دانلود کلیپ تصویری غیرمستقیم

7،3 مگابایت/قسمت سوم

دانلود کلیپ تصویری غیرمستقیم

9،2 مگابایت/قسمت چهارم

دانلود کلیپ تصویری غیرمستقیم

دانلود مجموعه کامل برنامه تلویزیونی راز با اجرا و کارشناسی نادر


مجموعه گفتگوهای برنامه تلویزیونی راز با موضوعات: آخر‌الزمان در هالیوود، جنگ نرم، سرنوشت دیپلماتهای ربوده شده در لبنان، جنگ بوسنی، لبنان، عراق، افغانستان، روز قدس، امام موسی صدر، نقد مدیریت فرهنگی کشور، طب سنتی، 11 سپتامبر ، دادگاه میکونس، دفاع مقدس، سیاست خارجی، سریالهای استراتژیک و ....

 

1. برنامه راز / مجید شاه حسینی / محمد حسین همایون

2. برنامه راز / حجت الاسلام قائم مقامی - محمد حسین صفار هرندی

3. برنامه راز / فواد ایزدی

4. برنامه راز / محمد علی رامین

5. برنامه راز / حاج سعید قاسمی - حسیم محمودیان

6. برنامه راز / مجید شاه حسینی - شهریار بحرانی

7. برنامه راز / حاج سعید قاسمی - حسین بهزاد

8. برنامه راز / سلیم غفوری - حسین محمودیان - محمد رضا محمدی نجات

9. برنامه راز / حجت الاسلام زائری - امیر حسین نوروزی

10. برنامه راز / حسن عباسی

11. برنامه راز / محمد رضا ایلام لو - میلاد دخانچی

12. برنامه راز / مرضیه هاشمی - محسن برمهانی

13. برنامه راز / رامین مهمان پرست / سید محمد مرندی

14. برنامه راز / مانی میر صادقی - سید مازیار آل داوود

15. برنامه راز / اسماعیل شفیعی سروستانی

16. برنامه راز / مسعود ده نمکی

17. برنامه راز / محمد رضا معماری - جواد رمضان نژاد

18. برنامه راز / حجت الاسلام سعید اصفهانیان

19. برنامه راز / محمد حسین جعفریان

20. برنامه راز / حجت الاسلام سید محمد قائمی

21. برنامه راز - حسین میر محمد صادقی - لوی شرف الدین - نعمت الله اسماعیلی

22. برنامه راز - فواد ایزدی

23. برنامه راز - حاج سعید قاسمی - رضا گلپور

24. برنامه راز - سید محمد حسینی - بیژن نوباوه - محمد حسین جعفریان - محمد رضا محمدی نژاد

25. برنامه راز - سید کاظم دارابی - احسان رجبی

26. برنامه راز - حمید داوود آبادی - محمد رضا عباسیان

27. برنامه راز - بیژن نوباوه

28. برنامه راز - محمد عزیز خانی - غلامرضا کرد افشار

29. برنامه راز - ابراهیم حاتمی کیا - حسین بهزاد

30. برنامه راز - مهدی مصطفوی - تیری میسان - بیژن نوباوه

 

حرف های نادر طالب زاده لحظاتی قبل از پخش برنامه راز

وی سال گذشته یک مجموعه 7 قسمتی پیرامون بحران های مشابه چابهار ساخته است که هنوز تلویزیون آن را پخش نکرده است. طالب زاده ادامه داد: در این برنامه قصد داریم رسانه را نیز نقد کنیم که چرا به چنین برنامه هایی اجازه پخش نمی دهند.

ادامه مطلب ...

نقد فیلم ماتریکس ( matrix )


این بار نقد فیلمی برای شما گرامیان قرار دادیم که به جد موشکافانه به نقد و بررسی فیلم های ماتریکس ( matrix ) پرداخته شده و با حضور دو تن از برجستگان این حوزه آقای نادر طالب زاده و دکتر حسن بلخاری قهی است.


به آن هایی که به سینما و یا نقد فیلم علاقه دارند توصیه می کنیم حتما این نقد که در ادامه امکان دانلود آن فراهم شده را از دست ندهند.

برای سهولت در دانلود، این فیلم به دو بخش تقسبم شده و حجم آن ۸۸ مگابایت است که شما گرامیان پس از دانلود تمامی قسمت ها و خارج ساختن از حالت rar می توانید فیلم را مشاهده نمایید.

انتقاد نادر طالب زاده به احمدی نژاد

چطور است که "چارلی رز" از سی ان ان در مدت 5 سال 5 بار با احمدی نژاد مصاحبه می‌کند و حتی رییس جمهور با او آنقدر خودمانی می شود که می گوید: "چارلی ما که با هم رفیقیم، سؤال‌های احمقانه نپرس." ولی آیا یک خبرنگار ایرانی می‌تواند با اوباما مصاحبه کند و با او شوخی کند!؟

ادامه مطلب ...

نادر طالب زاده: ما بی عرضه ایم!

fax News، NBC ،CBSو AP و... خیلی راحت و آزادانه در ایران در حال تهیه‌ی گزارش و مصاحبه برای تشویش افکار عمومی جهان هستند؛ ولی ما همچنان بایکوت هستیم. این ماجرای دردآور همچنان، مسکوت مانده و مشمول مرور زمان شده و با یک تعارفاتی برگزار و از آن عبور می‌شود.

ادامه مطلب ...