هواداران نادر طالب زاده Talebzadeh-Nader

فیلمساز، مستندساز و مدرس سینما - Director

هواداران نادر طالب زاده Talebzadeh-Nader

فیلمساز، مستندساز و مدرس سینما - Director

مستند ساعت 25( قسمت رد افعی - درباره نفوذ صهیونیزم در آمریکا)



قرمزنام ساعت 25 را مرتضى [آوینی] انتخاب کرد، یک روز داخل اتاق او بودیم گفت اسم این مجموعه را مى گذاریم ساعت 25، من تا آن زمان اصلا نام ساعت 25 را نشنیده بودم، اسم خیلى مناسبى بود، چون بحث، بحث آخرالزمان بود، منظور ساعتى وراى ساعت تقویمى و 24 ساعت معمول، و من این نام را قبول کردم. «نادر طالب زاده»

فلش 3یکی مستندها ساخته نادر طالب زاده،مستند ساعت 25 است که نادر طالب زاده درباره آن می گوید:«سال 69 سفرى به آمریکا رفتم، دیدم چقدر گداها در خیابان زیاد شده، در بازگشت ‏با موافقت‏حوزه هنرى به آمریکا رفتم و حدود سه ماه درباره فقر در آمریکا تصویر بردارى کردم. اینجا بود که شهید آوینى به کمک من آمد. حتى قبل از رفتن هم چند جلسه باایشان داشتم، خیلى مرا تشویق کرد و پیشنهادهایى داد و حجم اعظم کار را براى تدوین به آقای فارسی سپرد ...». برای تهیه کسب اطلاعات بیشتر درباره این مستند و تهیه آن می توانید به این آدرس مراجعه کنید.مدتی قبل یک قسمت از این مستند که با نام «آبی در سیاهی» درباره موج اسلام گرایی در آمریکاست در این لینک تقدیم کاربران شد.حال قسمت دیگری از این مستند با عنوان «رد افعی» و درباره نفوذ صهیونیزم در آمریکاست تقدیم می گردد.

دانلود 2دانلود «رد افعی» مستند «ساعت 25»،قسمت اول: با کیفیت 56kbps  و با اندازه 2.90مگابایت - با کیفیت 100kbps  و با اندازه 8.9مگابایت  - با کیفیت 256kbps و با اندازه 20.18مگابایت .

دانلود 2دانلود «رد افعی» مستند «ساعت 25»،قسمت دوم: با کیفیت 56kbps  و با اندازه 3.48مگابایت - با کیفیت 100kbps  و با اندازه 10.8مگابایت  - با کیفیت 256kbps و با اندازه 28.67مگابایت .

دانلود 2دانلود «رد افعی» مستند «ساعت 25»،قسمت سوم: با کیفیت 56kbps  و با اندازه 4.19مگابایت - با کیفیت 100kbps  و با اندازه 13.09مگابایت  - با کیفیت 256kbps و با اندازه 29.50مگابایت .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد