هواداران نادر طالب زاده Talebzadeh-Nader

فیلمساز، مستندساز و مدرس سینما - Director

هواداران نادر طالب زاده Talebzadeh-Nader

فیلمساز، مستندساز و مدرس سینما - Director

مستند خنجر و شقایق - نادر طالب زاده - دانلود - کامل - لینک مستقیم

برنامه تلوزیونی "راز" که در شب‌های ماه مبارک رمضان، هر شب از شبکه ۴ سیما پخش می‌شود، به مسائلی می‌پردازد که شاید خیلی از ما، حتی برای یک بار هم آن را نشنیده باشیم و یا این‌که، حداقل اطلاعات را از آن داریم.

یکی از قسمت‌های این برنامه تلویزیونی که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد، قسمتی بود که در آن به جنگ بوسنی و هرزگوین پرداخته شد. نکته مهم در این بخش این بود که مجری کارشناس برنامه، آقای نادر طالب‌زاده و مهمان او یعنی مهندس سعید قاسمی و همچنین حسین بهزاد از افرادی بودند که در کوران جنگ بوسنی و هرزگوین، به این منطقه سفر کرده و خود به عنوان شاهدین زنده و بی‌واسطه، جنایات صرب‌ها را در جنگ بالکان دیده بودند.

کالبدشکافی وقایع آن روز بی‌شک، به تعبیر عده‌ای کوته فکرِ روشن‌فکرنما، نبش قبر تاریخ نیست، بلکه گشودن و بازخوانی یکی از هزاران پرونده‌ی جنایات انسان متمدن غربی! و سکوت مجامع به اصطلاح بی‌طرف بین‌المللی در برابر قتل‌عام سازماندهی شده و نسل‌کشی مسلمانان است که آشنایی، بررسی و تحلیل دوباره آن می‌تواند به فرموده امام راحل "نقاب از چهره تزویر جهان‌خواران کنار زند".

با توجه به استقبال بسیار زیاد مخاطبان و به خصوص سهولت در دسترسی هموطنان و دوستان مقیم خارج از کشور، دانلود مستند ده قسمتی "خنجر و شقایق" توسط خادمین انقلاب اسلامی در سایت بچه‌های قلم فراهم گردید.
امید است این اقدام کوچک ما، فتح بابی باشد برای فعال شدن هرچه بهتر سیستم توزیع و نشر تولیدات فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی. انشا الله

لینک‌های مرتبط
.: بازنگری پرونده سریال "خنجر و شقایق" / آوینی در برابر بوق مفلوک. +
.: بازنگری پرونده سریال "خنجر و شقایق" / چگونه خنجر بر پشت شقایق نشست؟ +
.: خرید اینترنتی مستند "خنجر و شقایق". + یا +

لینک‌های دانلود مستند خنجر و شقایق [لینک مستقیم]
.: موسیقی تیتراژ پایانی مستند "خنجر و شقایق". +
.: قسمت اول. +
.: قسمت دوم. +
.: قسمت سوم. +
.: قسمت چهارم. +
.: قسمت پنجم. +
.: قسمت ششم. +
.: قسمت هفتم. +
.: قسمت هشتم. +
.: قسمت نهم. +
.: قسمت دهم. +

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد