هواداران نادر طالب زاده Talebzadeh-Nader

فیلمساز، مستندساز و مدرس سینما - Director

هواداران نادر طالب زاده Talebzadeh-Nader

فیلمساز، مستندساز و مدرس سینما - Director

برنامه راز مصاحبه ی نادر طالب زاده با خانم کریستین دیلی یکی از قربان...

اقدام مثال زدنی و در خورتحسین برنامه ی راز در شب روز قدس

مصاحبه ی زنده ی نادر طالب زاده با خانم کریستین دیلی یکی از قربانیان جنایت صهیونیستها در نومِک پنسیلوانیای آمریکا

http://s2.picofile.com/file/7287683545/index345.jpg

http://s1.picofile.com/file/7287683010/index.jpg

ادامه مطلب را کلیک کنید



"عماریون"- سرکار خانم کریستین دیلی خبرنگار محترم آمریکایی روزنامه ی دیلی استار لبنان پنج شنبه شب (شب روز قدس) با حضور در استودیوی پخش زنده ی سیمای جمهوری اسلامی ایران به مصاحبه با آقای نادر طالب زاده مجری برنامه ی راز پرداخت.

 



هجدهمین برنامه از سری جدید راز افشاگری بسیار مهم خانم دیلی از جنایت وحشت آفرین صهیونیست های اسرائیلی در عمق روستاهای ایالت پنسیلوانیای آمریکا در راستای راه اندازی کارخانجات موسوم به (نومِک NUMEC) (از اواخر دهه ی 1960 میلادی تا پایان دهه ی 1990) جهت تأمین مواد رادیواکتیو برای تولید سلاحهای اتمی در تأسیسات دیمونا (در عمق فلسطین اشغالی) بوده است.
 

 
 

تقارن این برنامه ی راز که برای نخستین بار در تلویزیون جمهوری اسلامی ایران از زبان یک قربانی آمریکایی به افشای این جنایت سانسور شده در رسانه های آمریکا میپرداخت با شب روز قدس جذابیت  بیشتری به برنامه داده و هوشیاری دست اندر کاران این برنامه ی وزین را بسیار زیباتر به نمایش گذاشت.

جنایت پروژه ی شیطانی اسرائیلی ها در نومِک آپولو، هزاران قربانی مظلوم و مستضعف آمریکایی کشته شده یا در انتظار مرگ در عمق جنگلهای پنسیلوانیا داشته است که در نوع خود می توان یادآور و قابل قیاس باضایعات ناشی از تشعشعات رادیو اکتیویته ی سانحه ی چرنوبیل باشد.

خانم دیلی ضمن بیان روایت قربانیان خانواده ی خود ، با مرور مستندات موجود در مآخذ معتبر دستگاههای رسمی نظام ایالات متحده ی آمریکا مواردی را عنوان نمود از جمله اینکه :


* فعالیتهایکارخانجات نومِک ، با هدایت و حمایت سران جنایتکار رژیم
اشغالگر فلسطین و همدستانشان در میان صهیونیست های آمریکایی ، با هدف
سرقت حداقل 337 کیلوگرم محصولات اتمی آن صورت می پذیرفت که برآورد می شود برای تولید دهها کلاهک هسته ای کافی بوده است.

*اضطرار اسرائیلی ها ( و شبکه ی همدستانشان در آمریکا ) جهت تهیه وتأمین
مواد رادیواکتیو فوق ( آنهم با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته ی موجود در دو کارخانه ی نومِک و  چندین فقره سرقت محصولات آن به مقصد اسرائیل)
تا کنون هزاران قربانی از مردم مستضعف آمریکایی (کشاورزان و دامداران و
دیگر سکنه روستاهای اطراف دو کارخانه ی نومِک )در شهرستان پیتسبورگ  ایالت پنسیلوانیا گرفته است. بیش از 600 کشته ی رسمی مبتلا شده به انواع سرطان های گوناگون ناشی از تشعشعات نومِک و 2000 مصدوم منتظر مرگ در داخل خاک آمریکا در این پرونده وجود دارد.
* بقایای لوازم و آلات نقّاله ی سرقت های کارخانجات نومِک توسط اسرائیلی
ها در زمینی به نام شالولند(ShalloLand) در دل روستای آپولو در پنسیلوانیا دفن گردیدکه خود این تدفین زباله های آلوده ی هسته ای ؛ آب رودخانه ، هوای منطقه ، معادن زغال سنگ و صدها هزار تُن خاک و هزاران مستضعف ساکن در منطقه را همچنان در تشعشع خود آلوده دارد و همچنان قربانی میگیرد.

 

لازم به یادآوری است که روال تاریخی و غیرقابل انکار صهیونیستها در سرقت تسلیحات از خاک آمریکا شکستن قوانین گمرکی با جاسازی سلاح ها و مواد مرگبار در داخل محصولات غول پیکر غیر نظامی بوده است،امّا در این پرونده به دلایل بسیار روشن ناشی از ماهیت جنایت آمیز سیاست اسرائیلیها ، "رافی ایتان" و تیم جاسوسان آدمکش تحت امرش  حتی این ظاهرسازی ها را نیز انجام نداده و با خفه نمودن هر صدای هشداری در CIA ، FBI ، AEC و NRC  با کامیونت هایی به فرودگاه و بندر حمل شده اند و در تمامی این مسیر ها به آلوده سازی زیست محیطی پرداخته اند.  (جالب است که "رافِی ایتان" بعدها به عنوان وزیر مسئولیت امور محیط زیست در اسرائیل را عهده دار گردید!)



 
اجبار و ناگزیری روسای جمهور آمریکا در سرّی نگاهداشتن این فاجعه ی دردناک انسانی و تخصیص بودجه های سرّی جهت مسکوت نگهداشتن پرونده های شکایت قربانیان و خانواده هاشان و فراری دادن مسببین اساسی این جنایت نشان از ضعف اساسی صهیونیستها در مواجهه با تبعات این پرونده است.

 
همچنین سرکار خانم کریستین دیلی به نقد تأثیرات صهیونیستها در فضای رسانه ای آمریکا پرداخته و موارد دوگانگی این فضا در برخورد با مفاهیمی نظیر تروریسم اسرائیلی و جنایات صهیونیست ها را برشمرد.
 
 
نظر به اهمیت موضوع مطرح شده ی فوق از یک سو و نیز اینکه پدر و مادر خود خانم دیلی از قربانیان جنایت صهیونیست ها در آپولوی پنسیلوانیا بوده اند؛ به نظر می آید دست اندر کاران فرهنگی و رسانه ای کشورمان از جمله مسئولان رسانه ی ملی و بویژه آقای مهندس ضرغامی باید به تقدیر جدی از عوامل این برنامه بپردازند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد