هواداران نادر طالب زاده Talebzadeh-Nader

فیلمساز، مستندساز و مدرس سینما - Director

هواداران نادر طالب زاده Talebzadeh-Nader

فیلمساز، مستندساز و مدرس سینما - Director

بخش «آب در سایه» مستندساعت ۲۵ + دانلود با ۳ کیفیت


قرمزنام ساعت 25 را مرتضى [آوینی] انتخاب کرد، یک روز داخل اتاق او بودیم گفت اسم این مجموعه را مى گذاریم ساعت 25، من تا آن زمان اصلا نام ساعت 25 را نشنیده بودم، اسم خیلى مناسبى بود، چون بحث، بحث آخرالزمان بود، منظور ساعتى وراى ساعت تقویمى و 24 ساعت معمول، و من این نام را قبول کردم.

فلش 3اخیرا نادر طالب زاده درمصاحبه ای با اشاره به آثاری که درباره آمریکا ساخته شده تاکید کرد که آمریکایی ها تنها به خاطر آثارش به او اجازه سفر به آمریکا به همراه رئیس جمهور را نداده اند.یکی از ابن مستندها،مستند ساعت 25 است که نادر طالب زاده درباره آن می گوید: «سال 69 سفرى به آمریکا رفتم، دیدم چقدر گداها در خیابان زیاد شده، در بازگشت ‏با موافقت‏حوزه هنرى به آمریکا رفتم و حدود سه ماه درباره فقر در آمریکا تصویر بردارى کردم. اینجا بود که شهید آوینى به کمک من آمد. حتى قبل از رفتن هم چند جلسه باایشان داشتم، خیلى مرا تشویق کرد و پیشنهادهایى داد و حجم اعظم کار را براى تدوین به آقای فارسی سپرد ...». قسمت آخر این مستند که با نام «آبی در سیاهی» درباره موج اسلام گرایی در آمریکاست تقدیم کاربران می شود.

 

http://s1.picofile.com/file/6628147882/edame_matlab_2.gif

ادامه مطلب ...

نادر طالب زاده - مراسم هجدهمین سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی

گزارش تصویری از مراسم هجدهمین سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی

پس از پخش بخش هایی از مستند خنجر و شقایق در میز گردی که به همراه نادر طالب زاده و سعید قاسمی واجرای حسین محمودیان صورت گرفت به تحلیل وبازخوانی خاطراتی  از این مستند پرداخته شد و ضرورت های شناخت دغدغه های هنری شهید آوینی مورد بررسی قرار گرفت که در ذیل  بخشهای از صحبتهای نادر طالب زاده و سعید قاسمی را خواهیم خواند.

 


طالب زاده در مورد مستند خنجر و شقایق و متن و صدای سید شهید مرتضی آوینی که ...

ادامه مطلب ...

زندگینامه و بیوگرافی نادر طالب زاده Nader Talebzadeh biography

http://talabeblog.ir/userimages/editor_images/photos/127584225714.jpg
نادر طالب زاده متولد 1332 تهران، دارای مدرک کارشناسی ادبیات انگلیسی از دانشگاه راندولف میکن و کارشناسی ارشد کارگردانی سینما از دانشگاه کلمبیا است. وی فعالیت هنری را سال 1359 در سیمای جمهوری اسلامی ایران با ساخت فیلم های مستند آغاز کرد. از دیگر فعالیت های جنبی او میتوان به تدریس در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی و مدیریت مرکز تحقیقات و مطالعات سینمایی در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

نادر طالب زاده Talebzadeh-کلیپی زیبا درباره ی شخصیت امام خمینی

کلیپی زیبا درباره ی شخصیت امام خمینی و بررسی زوایای آن به طور اجمالی چرا که نمی شود به تمامی این دریای بی کران پرداخت و در ادامه توصیفات غربی ها را نیز خواهیم دید.

 

حجم : 7،735 مگابایت / فرمت wmv

 

کلیپ تصویری

ادامه مطلب ...