هواداران نادر طالب زاده Talebzadeh-Nader

فیلمساز، مستندساز و مدرس سینما - Director

هواداران نادر طالب زاده Talebzadeh-Nader

فیلمساز، مستندساز و مدرس سینما - Director

حرف های نادر طالب زاده لحظاتی قبل از پخش برنامه راز

وی سال گذشته یک مجموعه 7 قسمتی پیرامون بحران های مشابه چابهار ساخته است که هنوز تلویزیون آن را پخش نکرده است. طالب زاده ادامه داد: در این برنامه قصد داریم رسانه را نیز نقد کنیم که چرا به چنین برنامه هایی اجازه پخش نمی دهند.

نادر طالب زاده قبل از پخش برنامه راز در گفت و گو با خبرنگار جهان، ضمن معرفی بخشهایی از این برنامه، برخی از اهداف این قسمت از برنامه راز را نیز عنوان کرد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جهان، طالب زاده در این رابطه به خبرنگار جهان گفت: این قسمت از برنامه راز با حضور 4 کارشناس به "فاجعه پیش آمده در چابهار در روز تاسوعا" می پردازد.

وی ادامه داد: "سردار اکبری" فرمانده سپاه زاهدان، آقای "حسین رئیسی" از سران طوایف بلوچ، آقای مسلم اسلام زاده از فیلمسازان کشور و همچنین یک کارشناس انگلیسی به نام "الستر کوک" از لبنان میهمان این برنامه خواهند بود.

طالب زاده همچنین درباره حضور "کوک" در این برنامه گفت: وی به مدت 20 سال کارشناس اطلاعاتی انگلیس در افغانستان و پاکستان بوده است که برای اولین بار در ایران از طریق این برنامه درباره تروریسم در افغانستان و پاکستان و پیرامون موضوع این برنامه به گفت و گو می نشیند.
 
وی همچنین درباره حضور "مسلم اسلام زاده" از فیلمسازان کشور در این برنامه گفت:وی سال گذشته یک مجموعه 7 قسمتی پیرامون بحران های مشابه چابهار ساخته است که هنوز تلویزیون آن را پخش نکرده است.طالب زاده ادامه داد: در این برنامه قصد داریم رسانه را نیز نقد کنیم که چرا به چنین برنامه هایی اجازه پخش نمی دهند.

نادر طالب زاده همچنین گفت: قرار است تعدادی فیلم و گزارش نیز پخش شود و در پایان با حضور این کارشناسان به یک جمع بندی برسیم که این بحرانی است که متناوبا تکرار شده است و ریشه یابی کنیم که در کدام عامل نقص داریم که نتوانستیم جلوی دشمن را بگیریم؟وی افزود:مسئولین باید بشنوند و این موضوع به آنها گوشزد شود تا جلوی دشمن را بگیریم.

این کارشناس رسانه درباره موضوع آتی برنامه راز که قرار است 5شنبه شب پخش شود گفت: 2 روز قبل از تاسوعا در واشنگتن و در یکی از بزرگترین محافل فکری آمریکا (FDD) کارشناسان اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل،کنفرانسی برگزار کردند با محوریت "مقابله با تهدید ایران"؛ که در آن 15 سخنران حضور داشته و سخنرانی کرده اند!از جمله فرمانده سابق نیروهای مسلح اسرائیل،"می کلیف" رئیس FDD و ... که از این محفل هیچ گزارشی در ایران منتشر نشده و هیچ کس از این محفل خبر نداشته است و ما بنا داریم به این موضوع بپردازیم.

طالب زاده در پایان گفت: دکتر فواد ایزدی و یک کارشناس از واشنگتن به صورت تلفنی میهمانان این برنامه خواهند بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد